Alla inlägg under juli 2010

Av Anna-Karin Nilsson - 7 juli 2010 17:00

Det blev väl en lite längre paus här än vad jag tänte mig. men tiden går så fort och plötsligt skall man sova ;)

 

Jag jobbar ju lite mera nu med så det tar även sin tid, men har i alla fall hunnit shoppat lite roliga saker. 

  

Dels på stan men även på Auktion. Köpte bland annat en jättefin ram som har plats för 5 foton. Perfekt då man har 5 barn ju :)  Den är helt ny men ser verkligen gammal och  Chabby Chic ut.

Fick även en gammal pigtittare av en Facebookvän som behöver lite upprustning innan den är redo att användas.

 

Har idag rensat en hel del och fått ihop massa som skall slängas och en del kläder att skänka till förhoppningsvis glada & nöjda vänner.

Synd att det  inte finns någon Albert & Herbert som bor här i Karlstad och åker runt och samlar in  "skräp"  :D

Då kunde man kanske blivit av med resten av sakerna med ;)

Skall försöka mig på att få ut saker på Tradera med, för det går bara inte att samla på sig så mycket som jag gjort. Har på tok för mycket av allt !

 

Nej nu kräver en viss 1½ åring min uppmärksamhet och vi tar och går ut en sväng igen!

Skall försöka fota lite saker senare ikväll när alla utom mamma  sover ;)

 

Ha en skön sommardag vänner!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards