Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Regnet det bara öser ner..... Men vi shoppar ändå ;)

Av Anna-Karin Nilsson - 3 november 2010 11:15

Ja idag är det inte annat än regn. Men hoppas snart det blir minusgrader så att vi får snö istället ! Jag har ju hellre det är att bli dyngsur när man går ut.

En halvtimmas promenad med hunden i spöregn är inte så fantastiskt.

Men man får ju motion i alla fall   och det är inte så illa pinkat det !

Igår gick hela dagen/kvällen/förnatten åt att umgås med Veronica och hennes söta flickor. Tiden går ju fort när man har det trevligt.

Hon kom hit med massa kläder till Mini och även en påse till Malins grabbar.

Ja, det åkte väl med lite hem till henne med som Mini växt ur *s*  Så bra när man kan byta med varandra.

Mini fick en jättesöt "Little Petshop" mössa av Veronica som hon betällt från Danmark. Visst är det söt ? :)


   

Sedan blev det auktion, kaffe och tjatter hos Veronica tills inpå småtimmarna.

Förresten så har jag handlat lite till tjejerna.....igen.

Det blev 2 stycken Expedithyllor från Ikea till mini som skall sättas upp på väggen i hennes rum. De ska sitta på lagom höjd så hennes lekbackar kan stå därunder.  


Sedan så har jag köpt ett sådant här vägord i PDF till Nathalie´s rum. Fast jag köpte ett svart istället då hon skall ha grått/svart/ rött i sitt rum. Lite Shabby Chic tycker jag är snyggt även som svart.   


Måste även visa en ryggsäck jag köpt från Ebay till Minitjejen här    


  

Tycker det var rätt så söt, men jag hoppas den inte är för stor för då får vi väl försöka sälja den vidare till någon söt tjej som är lite större . Tror annars att den kan bli omtyckt av min lilla "väskälskande" fröken.

Har kommit på att det inte är så mycket pysslande på denna blogg just nu *s* Men det kanske kommer frampå? Det kan faktiskt vara ett riktigt pysslande att få dagarna att gå ihop och att få sitt shoppingbehov stillat flr ett tag, hehe.

Nu skall jag och Mini bygga lego, sedan blir det vila och efter det styra benen mot Nina som ville ha besök idag:) Senare i eftermddag blir det att åka till Veronica igen för vi glömde ju kolla vad hon skulle beställa ur jultidningarna *s* Förresten så skall nog jag lämna tillbaka hennes bil med, som jag råka få med mig hem därifrån inatt ;) 

Ha det gott nu vänner och ta hand om er och era nära & kära! Kramen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Nilsson - 19 mars 2012 03:00

      Ja så var helgen över för denna gång. Igår hände väl inte så mycket utom att vi köpte godis för pengar tjejerna fick av en god vän till mig.  Ja denna dagen har bestått av många händleser. Det var fint väder ute och riktigt sköpt faktiskt. OC...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 22:35


Idag har vi haft det lugnt och skönt jag och lilltjejen. Rikitgt skönt väder var det ute med och sådant gillas. Var först till en go barndomsvän och hälsade på. Där blev det lek för barnen både ute och inne, sedan fika på det :) Fick lite vuxenprat ...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 03:15

Så sitter man här igen och klocka drar iväg..... Men nu har jag i alla fall tagit ett beslut att sälja av en del av mina pysselsaker då jag har ganska mycket. Och enligt en vän så finns det lite värde en del av min stämplar och det är ju inte fel o...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 december 2011 02:30

Ja det går snabbt nu och endast 2 veckor återstår tills det är jul igen.  Här har vi börjat pynta lite och mera återstår. Vet bara inte hur mycket vi igentligen skall pynta?  Har varit en hel del  här hemma ett tag nu så vart tiden tagit vägen är v...

Av Anna-Karin Nilsson - 12 november 2011 18:00

Det har varit ett långt avbrott här på min blogg. Har tänkt mig att komma igång igen nu.  Det är ju för mig som för många andra ibland kan det behövas för att hinna ikapp livet en sväng     Har även börjat lite att pyssla igen vilken jag själv är...

Ovido - Quiz & Flashcards