Alla inlägg under mars 2011

Av Anna-Karin Nilsson - 14 mars 2011 17:00

Har mest bestått av sjukstuga här hos oss. Detta gör att jag varit ganska inaktiv tyvärr. Men nu är våren här och jag har börjat använda min kamera en he del igen =) 

Tänk vad mycket man går miste om då man inte fotar och spar minnen på bild! 

Nu är det inte länge kvar tills det är dags för barnmässan heller! Skall bli jätteskoj att komma dit i år igen! Blir nu 3:e året i rad som jag och tjejerna besöker den. Älskar deras välgörenhetsauktioner.  Först och främst går pengarna de får in till ett välgörande ändanmål, dessutom kan man ibland komma över riktigt fina fynd med =)

I år skall en vänninas barn gå modell på mässan ! Skall bli riktig kul att se det med . Tänk er dessa små knattar gå runt där i finfina kläder, vilken upplevelse !


Jag pluggar och försöker att hinna med allt som skall göras. Varit extremt mycket tider att passa senaste tiden så jag hoppas det lugnar sig snart.  Allt från tandläkare & föräldramöten  till uppföljning av  mina "brukare".

Imorgon em/kväll skall jag ta en av dem på en "promenad" inne på Ikea. När vi är där passar vi på att äta lite god mat med ;)  Så där går det minst 3 timmar av morgondagen. Onsdag är det tandläkare, besök hos en brukare som mår lite dåligt, och sist men trevligast av allt blir det Lingon & Blåbär klädparty på kvällen !!  Spännade att se om de har några fina nyheter. =)

Lägger in ett foto på min minsting och avslutar med det!

    

Ha det gott alla och på återseende! =)


Ovido - Quiz & Flashcards