Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Halvtid

Av Anna-Karin Nilsson - 5 april 2011 01:15

Japp så är det faktisk nu. Det är halvtid på mina kurser och känns rätt ok hittills. Kunde kanske jobbat lite till, men jag är ju varken efter eller före så det är väl ok antar jag   

Inte alls länge sedan lilltjejen var sjuk känns det som men det spelar ju inte så stor roll för vi kommer ändå inte ifrån att hon är det nu igen. Är hon någorlunda frisk så blir det nog en tur till Trollhättan i slutet av veckan. Men skriver mera om det senare om det blivit av och vad som hände där     

sista helgen i Mars bar det ju av på barnmässan tillsammans vem min vän Veronica och våra döttrar. Var en trevlig dag och naturligtvis passade vi på att fota vår sötnosar. Tog kort hos två fotografer och den ena uppsättningen fotografier kom idag. Så nu inväntar vi den andra som jag är väldigt nyfiken på faktiskt !! 

Men här är en kopia i sämre kvalite som vi fick från den ena fotografen via mail för att se hur de kunde bli =)


 

 Jag har en liten galen ide då det gätter fotografier. JAg tänkte att jag skall leta reda på kort på mig i Minis ålder och även på de andra barnen då de är i den åldern. Tyvärr finns det inga kort på sambon när han var så liten utan han är nog mellan 3-4 år på det korten jag har fått från hans mamma. Men vi får väl ta ett sådant bara för skojs skull då =)  Sedan skall jag försöka skänja ut vem de igentligen är likt, hehe.

Imorgon eftermiddag är det jobba i några timmar igen. Onsdag är jag förhoppningsvis ledig och sedan jobb på Torsdag och Fredag igen


Funderar lite på det här med sommarjobb med. Jobbade ju i en grannkomun förra sommaren som personlig Assistent. Fick ett brev som jag skulle svara på om jag vill obba där i sommar med och jag skrev att det gör jag gärna :) Men har ju inte hört något mera sedan då jag skrev till dom. Nu tar det ju visserligen lite tid innan de är klara förståss, så man får väl ha is i magen några veckor till =)


Nej du skall jag lägga mig, varit en lång dag idag

Godnatt med er !!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Nilsson - 19 mars 2012 03:00

      Ja så var helgen över för denna gång. Igår hände väl inte så mycket utom att vi köpte godis för pengar tjejerna fick av en god vän till mig.  Ja denna dagen har bestått av många händleser. Det var fint väder ute och riktigt sköpt faktiskt. OC...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 22:35


Idag har vi haft det lugnt och skönt jag och lilltjejen. Rikitgt skönt väder var det ute med och sådant gillas. Var först till en go barndomsvän och hälsade på. Där blev det lek för barnen både ute och inne, sedan fika på det :) Fick lite vuxenprat ...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 03:15

Så sitter man här igen och klocka drar iväg..... Men nu har jag i alla fall tagit ett beslut att sälja av en del av mina pysselsaker då jag har ganska mycket. Och enligt en vän så finns det lite värde en del av min stämplar och det är ju inte fel o...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 december 2011 02:30

Ja det går snabbt nu och endast 2 veckor återstår tills det är jul igen.  Här har vi börjat pynta lite och mera återstår. Vet bara inte hur mycket vi igentligen skall pynta?  Har varit en hel del  här hemma ett tag nu så vart tiden tagit vägen är v...

Av Anna-Karin Nilsson - 12 november 2011 18:00

Det har varit ett långt avbrott här på min blogg. Har tänkt mig att komma igång igen nu.  Det är ju för mig som för många andra ibland kan det behövas för att hinna ikapp livet en sväng     Har även börjat lite att pyssla igen vilken jag själv är...

Ovido - Quiz & Flashcards