Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Att sälja av lite "skit"

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 03:15

Så sitter man här igen och klocka drar iväg.....

Men nu har jag i alla fall tagit ett beslut att sälja av en del av mina pysselsaker då jag har ganska mycket. Och enligt en vän så finns det lite värde en del av min stämplar och det är ju inte fel om man får lite för dem :)
Ja de kostade ju en del i inköp så att man får en slant för dem styck är ju bra då så man inte bara släng pengarna i sjön när man valde att köpa dem ;)
Har inte bestämt ännu vilka jag skall sälja med denna tror jag får flytta i alla fall.


 
Hade tänkt att ha tagit lite kort som jag kunnat visat er med, men det har inte blivit av tyvärr.  Men det skal lväl gå ordnas det med. :)
Jag väntar även på att få en anvisad plats för arbetsträning. Hoppas på att det skall gå ganska så fort ändå så jag slipper gå hemma så länge.
Jag älskar att jobba och det tär på mig att behöva sitta hemma och inte ha något att göra.
Dessutom behöver jag få på ett papper hur mycket jag klarar att arbeta och med vad.
För i långa loppet vet jag ju innerst inne att hemsjukvården är inte bra för mig med min värk ( Fibromyalgi ) och allt annat man dras med.
Men jag ser det positvit för de har lovat att göra det bästa för att jag skall kunna få ett arbete jag trivs med och även klarar.
Och just det är guld värt för mig. Men synd bara att det skall ta sådan tid innan man kommer igång med något.
Nej detta får bli ett litet mindre inlägg för klockan är ju trots allt över tre och jag borde försöka sova lite.

Kanske blir det ett besök till en god vän imorgon om allt blir som vi tänkt oss.   
Kram på er alla därute och lämna gära en lite komentar för de är alltid roligt att se vilka som läser :)  
 

 
 
Nina

Nina

11 mars 2012 08:45

Vad tråkigt att du ska sälja lite av dina pysselsaker. Men förstår om det finns annat som kanske är viktigare just nu.
Du kan väl hojta till sen, kanske man kan få titta...är alltid kul med pyssel.
Saknar dig vännen! Kramen

http://cinderellamum.blogg.se

Anna-Karin Nilsson

11 mars 2012 22:33

Tack gumman ! Ja finns viktigare saker att prioritera just nu. Men det blir mest dyrare stämplar till att börja med, sånna som är värt lite :)
Men blir det mera av det så hojtar jag till ! Kommer att lägga ut stämplarna antingen på FB eller Tradera ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Nilsson - 19 mars 2012 03:00

      Ja så var helgen över för denna gång. Igår hände väl inte så mycket utom att vi köpte godis för pengar tjejerna fick av en god vän till mig.  Ja denna dagen har bestått av många händleser. Det var fint väder ute och riktigt sköpt faktiskt. OC...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 22:35


Idag har vi haft det lugnt och skönt jag och lilltjejen. Rikitgt skönt väder var det ute med och sådant gillas. Var först till en go barndomsvän och hälsade på. Där blev det lek för barnen både ute och inne, sedan fika på det :) Fick lite vuxenprat ...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 december 2011 02:30

Ja det går snabbt nu och endast 2 veckor återstår tills det är jul igen.  Här har vi börjat pynta lite och mera återstår. Vet bara inte hur mycket vi igentligen skall pynta?  Har varit en hel del  här hemma ett tag nu så vart tiden tagit vägen är v...

Av Anna-Karin Nilsson - 12 november 2011 18:00

Det har varit ett långt avbrott här på min blogg. Har tänkt mig att komma igång igen nu.  Det är ju för mig som för många andra ibland kan det behövas för att hinna ikapp livet en sväng     Har även börjat lite att pyssla igen vilken jag själv är...

Av Anna-Karin Nilsson - 5 april 2011 01:15


Japp så är det faktisk nu. Det är halvtid på mina kurser och känns rätt ok hittills. Kunde kanske jobbat lite till, men jag är ju varken efter eller före så det är väl ok antar jag    Inte alls länge sedan lilltjejen var sjuk känns det som men det ...

Ovido - Quiz & Flashcards