Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Anna-Karin Nilsson - 19 mars 2012 03:00

      Ja så var helgen över för denna gång. Igår hände väl inte så mycket utom att vi köpte godis för pengar tjejerna fick av en god vän till mig.  Ja denna dagen har bestått av många händleser. Det var fint väder ute och riktigt sköpt faktiskt.

OCh idag hände det något roligare för oss alla  :)
 Grabbarna kom hit och tog med oss ut och grillade korv. Vilket jag tror tjejerna uppskattade mycket.  
Tänk så mycket det kan göra för barnen att bara få komma ut på något som korvgrillning, och att dom får springa av sig lite. Hunden var också med och tog årets första bad och simmade glatt ;)
Cassandra satt länge vid vattenkanten och kastade stenar i Alstersån.
Vi såg massa fällda träd som bävrarna jobbat mycket med.


Synd att inga bävrar ville visa sig för oss bara  , för det hade varit riktigt kul för dem.

Väl hemma blev det att se på Pippi Långstrump på rymmen ett par gånger och käka popcorn till det var gott :)
Till kvällsmat fick det bli Lasange för det ver jag att de äter båda två  


Imorgon blir det att försöka se till att minstingen kommer till dagis så mamma får ta tag i lite måsten man har.
Jag är dock glad om jag får hälften gjort med alla telefontider som alla har.
Sedan har jag ju fått en "Hemläxa" av Tanten på Rehab tills på Fredag. Så den måste jag ju ta tag i åtminstonde.
Nej kära vänner det kommer nog lite foton imorgon kanske från den senaste tiden. Tänkte det skulle var kul att se vad som händer här och barnens bus m,m =)


Ha det gott så länge
 
 



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards