Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

Lördag vad gör man då?

Av Anna-Karin Nilsson - 9 oktober 2010 13:45

Ja jag har väl att göra igentligen    Men allt är inte så kul *s*

Skall  i alla fall ta mig en sväng till en granne om en stund och det är ju kul ! Väntar bara på att hon skall svara i telefonen och lilltjejen vakna från sin tupplur.

Sambon är till sin bror och lägger nytt tak och kommer väl hem ikväll någon gång. Så för att visa vad duktig jag är får jag väl plocka lite sedan i alla fall    


Nu har son nr:2 flyttat ut och minsta dottern har nu fått ett eget rum som är fyllt med leksaker, hehe.  Men jag är på jakt efter en fin lampa till henne. Vill gärna att den skall vara riktigt flickig och allra helst rosa med .  Har sett en jag vill ha på Ikea, men den verkar inte finnas kvar nu när jag tittar på deras hemsida *sur*


Andra jag sett på nätet :


  

    


Denna var det jag sett på Ikea i våras men som inte finns på deras hemsida nu.

  

Det är tänkt att det skall blir rosa, äppelgrönt och vitt i hennes rum när det är klart. Visst kommer det att bli lite andra färger med det går ju inte att undvika helt. Men det skall synas att det är de färgerna som är huvudfärgerna !

Så alla tre tjejerna får någorlunda olika färger och teman i sina rum. Men det är så tråkigt att det skall var så dyrt bara att handla fina saker.

Så man får ta det  omgångar .

Nej nu mot en pratstund med min kära granne !

Kram på er !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Nilsson - 19 mars 2012 03:00

      Ja så var helgen över för denna gång. Igår hände väl inte så mycket utom att vi köpte godis för pengar tjejerna fick av en god vän till mig.  Ja denna dagen har bestått av många händleser. Det var fint väder ute och riktigt sköpt faktiskt. OC...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 22:35


Idag har vi haft det lugnt och skönt jag och lilltjejen. Rikitgt skönt väder var det ute med och sådant gillas. Var först till en go barndomsvän och hälsade på. Där blev det lek för barnen både ute och inne, sedan fika på det :) Fick lite vuxenprat ...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 mars 2012 03:15

Så sitter man här igen och klocka drar iväg..... Men nu har jag i alla fall tagit ett beslut att sälja av en del av mina pysselsaker då jag har ganska mycket. Och enligt en vän så finns det lite värde en del av min stämplar och det är ju inte fel o...

Av Anna-Karin Nilsson - 11 december 2011 02:30

Ja det går snabbt nu och endast 2 veckor återstår tills det är jul igen.  Här har vi börjat pynta lite och mera återstår. Vet bara inte hur mycket vi igentligen skall pynta?  Har varit en hel del  här hemma ett tag nu så vart tiden tagit vägen är v...

Av Anna-Karin Nilsson - 12 november 2011 18:00

Det har varit ett långt avbrott här på min blogg. Har tänkt mig att komma igång igen nu.  Det är ju för mig som för många andra ibland kan det behövas för att hinna ikapp livet en sväng     Har även börjat lite att pyssla igen vilken jag själv är...

Ovido - Quiz & Flashcards